e-convenis: eina per consultar i gestionar via web els convenis de la UPC

novembre, 2012
Client:
Responsable:
Equip participant inLab FIB:
Experteses:
Tecnologies:
e-convenis: eina per consultar i gestionar via web els convenis de la UPC

Descripció

E-convenis és un sistema d’informació que permet saber els convenis signats (i el seu estat) entre la UPC i una determinada empresa o institució.

Aquest projecte surt de la necesitat de conèixer quina és la relació entre una empresa o una institució amb la universitat, ja que la UPC realitza convenis amb empreses i institucions dins dels diferents marcs d’actuació: Recerca, Investigació, Docència, Relacions Institucionals, etc… i  aquest convenis poden néixer des de diferents unitats estructurals de la UPC. Tot això dificulta en certes ocasions conèixer quina és la relació entre una empresa i la universitat.

inLab FIB se’n ha encarregat del disseny, anàlisi i desenvolupament d’aquest sistema d’informació i actualment porta a terme les tasques informàtiques d’explotació i manteniment del sistema.