Quadre de Comandament de la FIB

maig, 2019
Client:
Responsable:
Equip participant inLab FIB:
Experteses:
Tecnologies:
Quadre de Comandament de la FIB

Descripció

Realització del quadre de comandament de la FIB fent servir l’eina de Business Intelligence d’Oracle.

La gestió de les empreses i instirucions requiereix d’un sistema d’indicadors o KPIs (de l’Anglès Key Performance Indicators) que ens facilitin la presa de decisions i el control.

Aquesta eina ha d’ajudar a la Facultat a interpretar les diferents situacions que es presentin i a la presa de decisions que permetin una millora en l’assoliment de la seva missió.

Aquest projecte es va iniciar al febrer de 2012 , i actualment està en fase de desenvolupament.

El quadre de comandament de la FIB agrupa i mostra gràficament informació de diferents àmbits:  Accés als estudis, Matrícula dels estudiants, Resultats Acadèmics, Mobilitat,  Convenis de Cooperació Educativa, Titulats (també es mostren les dades de les enquestes de satisfacció),  Professorat i  Pas,  Infrastuctura TIC, Recursos Econòmics  i  indicadors per verifica.

Actualment el projecte el porta la Unitat Transversal de Gestió de l’Àmbit TIC Campus Nord