Data Fusion en una enquesta de salut

Experteses:
Data Fusion en una enquesta de salut

Descripció

L’objectiu del projecte és obtenir models de predicció per als principals factors de riscs de salut per a malalties cardiovasculars i la diabetis per tota la població, així com proporcionar una estimació pel conjunt de dades de l’Enquesta Catalana de Salut de 2006 en la seva totalitat. S’ha aplicat una metodologia de fusió de dades per millorar l’Enquesta a partir d’un examen de mostra, proporcionant mesures objectives dels principals riscos de salut.

En col·laboració amb IDESCAT (Institut d’Estadística de Catalunya) per a l’Institut Català de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Articles i presentacions

Tomàs Aluja, Josep Daunis and Yan Hong Chen. Enriching a Large Scale Survey from a Representative Sample by Data Fusion: Models and Validation Survey Data Collection and Integration. Davino, Cristina; Fabbris, Luigi (Eds.). ISBN 978-3-642-21307-6. Springer 2012.