Fira de Projectes – Pizza Day

Fira de Projectes – Pizza Day

El passat dimecres dia 6 d’octubre a partir de les 12.15 h, es va celebrar la Fira de Projectes – Pizza Day a la Plaça de la FIB. La Fira de Projectes consistia en una magnífica oportunitat per donar a conèixer als estudiants/es de la FIB quins són els projectes que es desenvolupen diàriament dins de l’inLab FIB mentre es podien prendre una pizza i unes begudes.

Però, no tot es va acabar aquí, la Fira es va iniciar amb un acte a la sala d’actes de la FIB, on el degà de la FIB, Josep Fernandez Ruzafa, el Director de l’inLab FIB, Ernest Teniente i la Responsable del Programa Talent i Directora Associada de l’inLab FIB, Maria Ribera Sancho van fer una explicació als estudiants de la FIB i als pròpis membres de l’inLab FIB què és el que es fa a l’inLab FIB, com així les àrees d’exepertesa de les que es desenvolupen projectes i de la mateixa manera, va fer Maria Ribera explicant en què consistia el Programa Talent. A continuació, el Xavier Oriol va presentar el projecte de “UQJG: Identifying Transactions that Collaborate to Violate an SQL Assertion”, el Jordi Montero va presentar el projecte de “Transport de l’alumnat dels Centres d’Educació Especial de Barcelona” i finalment el Gonzalo Recio va presentar el projecte de “Predicció d’ocupacions en el transport públic per carretera”.

Un cop l’acte inicial de presentació conclogué, a la Plaça de la FIB, els estudiants en formació van dirigir-se a la Plaça de la Facultat d’Informàtica a explicar als estudiants i a tothom que se’n van apropar, mitjançant pòsters, els projectes dels quals els estudiants n’eren partícips.

Tot menjant Pizza, la Fira es va dur a terme i des de l’inLab FIB, en volem destacar i volem agrair a tots els membres de l’inLab FIB que la vau poder organitzar i als estudiants en formació que vau fer possible que es realitzés. Us esperem a tots al pròxim acte que celebrarem i desitgem que durant la Fira hàgiu gaudit molt i també que hàgiu pogut sentir-vos com a casa.

Els responsables tècnics de l’inLab FIB,  Xavier OriolJordi Montero i Gonzalo Recio, respectivament, fent les magnífiques presentacions dels seus projectes.

Plaça de la FIB, on es va organitzar la Fira de Projectes – Pizza Day