Acte d’inauguració del Laboratori d’Aplicacions Mòbils JEDI de la FIB

img_0173_pet

Acte d’inauguració del Laboratori d’Aplicacions Mòbils JEDI de la FIB

El dimecres 2 d’abril a les 17h es realitza l’acte d’inauguració del Laboratori d’Aplicacions Mòbils JEDI de la FIB.

L’acte compta amb la presència del rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (Dr. Enric Fosas), la degana de la Facultat d’informàtica de Barcelona (Sra. Núria Castell), el director de l’inLab (Sr. Josep Casanovas), el president de la JEDI (Sr. Xavier Bustamante) i el Sr. Enric Brieva (Product Marketing Director a Red Hat) que fa una lliçó inaugural sobre dispositius mòbils.

Aquest Laboratori d’Aplicacions Mòbils s’ha finançat mitjançant un projecte de micro-finançament i ha comptat amb un total de 52 co-finançadors entre empreses i particulars. El Laboratori d’Aplicacions Mòbils ha estat apadrinat per la JEDI – Junior Empresa , i gràcies a l’import recollit comptarà amb 8 estacions de treball iMac, amb una garantia estesa a tres anys. Una d’aquestes 8 estacions de treball, ha estat apadrinada per l’empresa JES Serveis Informàtics.

Les estacions de treball estaran a disposició dels estudiants de la facultat per tal que es puguin formar en el desenvolupament d’aplicacions per a iOS (iPads, iPhones,…) completant d’aquesta manera, la possibilitat de desenvolupar aplicacions per a totes les plataformes mòbils disponibles actualment.

Volem que aquest Laboratori contribueixi a formar bons professionals en totes les plataformes mòbils, obri portes als nostres estudiants en la incorporació al mercat laboral, contribueixi a satisfer la demanda de professionals del sector de les aplicacions mòbils i que aquest sector esdevingui un dels motors d’innovació del nostre país.

Us deixem amb les fotos de l’event