Projecte Crowdfunding per a ampliar el laboratori d’aplicacions mòbils de la FIB

suma-pc-aularis

La UPC ha engegat la iniciativa Suma UPC per el finançament colectiu de projectes, que té com a objectiu ampliar i diversificar les fonts de finançament de projectes innovadors i, al mateix temps, projectar a la societat el seu compromís en impulsar el desenvolupament científic i tecnològic.

La UPC ha engegat la iniciativa Suma UPC per el finançament colectiu de projectes, que té com a objectiu ampliar i diversificar les fonts de finançament de projectes innovadors i, al mateix temps, projectar a la societat el seu compromís en impulsar el desenvolupament científic i tecnològic. Els diferents membres de la comunitat UPC hem tingut un període per presentar propostes de projectes i en base uns criteris de selecció el dia 16 d'octubre es publiquen a la plataforma goteo.org.

Una de les propostes seleccionades ha estat el projecte que es va presentar des de l'inLab FIB per tal de tal d'ampliar el laboratori d’aplicacions mòbils de la Facultat amb ordinadors Apple que permetin als estudiants formar-se en programació d'Apps per a dispositius iOS (iPhones, iPads,..).

Us animem a participar-hi i a fer-ne difusió.  Suma't al Laboratori d'aplicacions mòbils

Com funcionarà la campanya de Finançament col·lectiu (o crowdfunding) ?

La campanya té una primera ronda que dura 40 dies i és a tot o res, és a dir si no s'assoleix el mínim (6.000 euros en el nostre cas), els donants finalment no donen res, i els impulsors del projecte tampoc rebem res. En cas d'assolir el mínim, es torna a obrir una segona ronda de recaptació durant 40 dies més, on optem a incrementar el que hem rebut fins a l'objectiu òptim (15.600 euros en el nostre cas), un cop acabat el període rebríem l'import aconseguit descomptant les despeses de la plataforma Goteo.org i engegaríem el projecte.

Per a la recaptació de diners, s'ofereixen el que s'anomena  "Recompenses" que en el nostre cas van des dels 5 euros (adreçada a persones individuals) fins als 6.000 euros (adreçada a empreses).