Balanç programa Talent curs 2013 – 2014

ilb

Balanç programa Talent curs 2013 – 2014

El darrer mes de juny es va reunir el Consell Assessor del Programa Talent en motiu de la trobada anual d’avaluació del programa. A l’acte es va dur a terme un balanç de les activitats realitzades dins el marc del formatiu del programa, l’evolució d’aquest, la validació dels criteris d’avaluació i l’assoliment dels objectius, així com també, una revisió de la planificació i les principals línies estratègiques del Talent.

El darrer mes de juny es va reunir el Consell Assessor del Programa Talent en motiu de la trobada anual d’avaluació del programa. En la reunió hi varen participar representants de les diverses empreses implicades en el programa de formació, Joan Manel López i la Vanessa Paulino Cobo d’Everis, Frederic Montes d’Incubio, Joan Calatayud i Andrés Navarro d’UPCnet així com també representants de la Facultat d’Informàtica de Barcelona i inLab FIB, Núria Castell, dègana de la facultat, Josep-Ramon Herrero, vice-degà de Relacions Internacionals i Institucionals, Josep Casanovas, el director del programa, Ramon Roy, antic membre inLab FIB i diversos responsables acadèmics i professionals.

A l’acte es va dur a terme un balanç de les activitats realitzades tant en l’àmbit de la formació tècnica com en les habilitats treballades dins el marc del formatiu del programa, l’evolució d’aquest, la validació dels criteris d’avaluació i l’assoliment dels objectius mitjançant la nova eina de gestió dels estudiants del programa, així com també, una revisió de la planificació i les principals línies estratègiques del Talent.

En la reunió també es van revisar els diferents programes formatius que actualment estan en funcionament, la distribució dels estudiants entre aquests o la possibilitat de disseny de nous programes desenvolupats conjuntament amb les empreses que participen com a patrocinadors del Talent.

Durant el darrer any 19 estudiants s’han afegit al programa, augmentant fins a 45, el nombre d’estudiants tutoritzats durant el període. També s’han realitzat 9 TFG/PFC i 4 nous titulats han acabat els seus estudis amb reconeixement Talent en el curs 2013-2014.

Actualment, en el Talent hi participen un total de 38 estudiants provinents de diferents estudis com el grau en enginyeria informàtica, els diversos màsters impartits a la FIB, estudiants extrangers visitants i doctorands.