Acte d’homenatge a en Víctor Huerta

whatsapp_image_2021-11-26_at_21

Acte d’homenatge a en Víctor Huerta

Divendres passat, dia 26 de novembre, l’inLab FIB va organitzar l’acte d’homenatge a en Victor Huerta Cerezuela, qui fou durant molts anys cap dels serveis informàtics de l’inLab FIB, anomenat aleshores Laboratori de Càlcul de la Facultat. L’acte es va celebrar a l’Aula Màster del Campus Nord de la UPC.

L’acte va comptar amb les intervencions del Josep Fernandez Ruzafa, Degà de la Facultat d’Informàtica de Barcelona, la Rosa M. Martín, antiga cap de serveis informàtics del laboratori; en Pep Gatell, de La Fura dels Baus i que havia col·laborat en un projecte amb en Víctor fa anys; la Maria Ribera Sancho, Directora Associada de l’inLab FIB i de qui en Víctor havia format part del seu equip deganal; Josep Casanovas, Director de l’inLab FIB a l’època d’en Víctor i del professor Antonio Huerta, germà d’en Victor i Catedràtic de la UPC, que glossaren la trajectòria d’en Victor i la seva aportació durant els anys que va treballar a l’inLab FIB. L’acte es va acabar fent l’entrega a la família d’un llibre format per missatges de record i fotos representatives per rememorar a en Victor.

En Víctor ens ha deixat un record intens i inesborrable. Amb ell hem crescut. Amb ell hem après. Amb ell hem gaudit. Amb ell hem compartit moments inoblidables. Moltes gràcies Víctor. Ens has demostrat ser un excel·lent professional i per sobre de tot, ser el millor dels amics.