María José Rodríguez a la portada de la UPC

Portada de la web de la UPC

María José Rodríguez a la portada de la UPC

Aquesta setmana apareix en la portada de la web de la Universitat Politècnica de Catalunya una entrevista a Maria Josep Rodríguez en la qual reflexiona sobre les seves experiències com a estudiant de la Facultat d'Informàtica i com a col.laboradora en formació a l'inLab FIB.

María José Rodríguez, estudiant de la Facultat d'Informàtica de Barcelona i participant del programa Talent de l'inLab FIB arriba a la portada de la UPC.

Al juliol de 2011 María José es va incorporar al programa Talent, al programa de formació específic d'Entorns de Col·laboració Web. Des de llavors ha participat en diferents projectes de desenvolupament de software i web i actualment treballa en el projecte Alstom, que desenvolupa un sistema de seguiment, visualització i control en temps real de la flota de trens AVE i Avant.

Aquesta setmana apareix en la portada de la web de la Universitat Politècnica de Catalunya una entrevista a María José Rodríguez en la qual reflexiona sobre les seves experiències com a estudiant de la Facultat d'Informàtica i com a col.laboradora en formació a l'inLab FIB.