Lliurament de les acreditacions del Programa Talent curs 15-16

acreditacions-talent

Lliurament de les acreditacions del Programa Talent curs 15-16
Premiats:

El passat dia 24 de novembre es van lliurar per tercer any les acreditacions del Programa Talent. Els estudiants que han assolit aquest reconeixement són: Jordi CasanovasEnrique GonzalezJoan López de la FrancaVíctor MasJoan Morales i Juan Salmeron.

El passat dia 24 de novembre es van lliurar per tercer any les acreditacions del Programa Talent. Els estudiants que han assolit aquest reconeixement són: Jordi Casanovas, Enrique Gonzalez, Joan López de la Franca, Víctor Mas, Joan Morales i Juan Salmeron.

Els reconeixements es van atorgar dins del marc de l’acte acadèmic on es van lliurar les acreditacions als graduats del curs 2015 – 2016, acte que es va celebrar a l’edifici Vèrtex amb 400 assistents entre titulats, personal de la FIB i acompanyants.

L’acreditació Talent es concedeix als estudiants que han participat durant dos anys al programa i han assolit positivament les competències transversals del programa Talent: Treball en equip, Responsabilitat, Compromís i implicació, Actitud Crítica, Emprenedoria i innovació, Respecte, Honestedat, Aprenentatge autònom, Sostenibilitat i Compromís Social.

El programa Talent compta amb l’esponsorització i col·laboració en projectes formatius específics de l’empresa Everis. També té el suport de FIB Alumni, de l’Ajuntament de Barcelona i de Transport Simulation Systems.

L’inLab FIB incorpora la formació com un objectiu en la seva pròpia missió a través de l’innovador programa de formació Talent en el qual participen estudiants de la UPC. La missió del Programa Talent és aconseguir mitjançant les pràctiques curriculars o extracurriculars dels estudiants una formació integral de l’alumne que complementi la que obté amb el seguiment ordinari dels estudis. A través del programa, i gràcies al suport de les empreses patrocinadores, els estudiants gaudeixen d’un ajut econòmic i participen en el desenvolupament de projectes innovadors en l’àmbit TIC millorant les seves habilitats i competències amb el suport de tutors professionals.

Estudiants Programa Talent – Curs 2015 – 2016

• Total estudiants tutoritzats curs 2015 – 2016: 65
  • Nous estudiants al Talent: 27
  • TFG dins Talent: 14