inLabers guanyadors a la Citython Hack

whatsapp_image_2019-11-25_at_12

inLabers guanyadors a la Citython Hack
Premiats:

El passat 6, 10 i 11 de novembre va tindre lloc la Citython Hack a Barcelona en el marc de la Smart City Week, una iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona per experimentar i veure la relació entre les persones i la tecnologia. L’objectiu de la hack era reunir persones de diferents camps per solucionar problemes de gentrificació en el centre històric de Barcelona. Professionals tant del camp de l’urbanisme i la sociologia així podrien associar-se amb experts de la informàtica i el Data Science per organitzar sessions de col·laboració, creació i hacking.

L’esdeveniment estava organitzat per CARNET –el hub en investigació i innovació Future Mobility Research Hub, impulsat per SEAT, la UPC i Volkswagen Group Research-, a més entre els sponsors trobem a CARNET, inLab FIB, l’Ajuntament de Barcelona i CITUPC. La hack tenia tres premis pels tres equips amb més puntuació d’entre la resta, cadascun dels premis era de 1.500 euros. A més, els guanyadors podrien presentar els seus projectes en l’Ajuntament de Barcelona durant la Smart City Expo World Congress.

Van participar estudiants de màster i doctorands de diferents universitats. Un dels grups guanyadors de la Citython hack va ser un equip format per inLabers anomenat FriendEye format per Marta Gil, Victor Divi i Francesc de Paula Puig. Van fer una aplicació de detecció d’objectes per millorar la seguretat de les persones cegues quan caminen per la ciutat, utilitzant Deep Learning, realitat augmentada i intel·ligència artificial.