inLab FIB porta “H2020 BIG IoT” al MWC

banner_original-mwc-brokerageeventinlab-simple

inLab FIB porta “H2020 BIG IoT” al MWC

Com a inLab FIB participem al Brokerage Event organitzat per ACCIÓ al MWC.
Aquest any estem presents per oferir d’una banda la nostra expertesa en temes relacionats amb la ciberseguretat i per l’altra, per contactar amb entitats que estiguin interessades en participar en la “Open Call” que organitza el projecte europeu “H2020 BIG IoT” en el que participem. També farem una visita guiada pels estudiants del Programa Talent al 4YFN.

Com a inLab FIB participem al Brokerage Event organitzat per ACCIÓ al MWC.

Oportunitats de cooperació del projecte BIG IoT

[column cols=”9″ begin=”1″]

El projecte H2020 BIG IoT representa una gran oportunitat per entendre les possibilitats d’explotació de la IoT. L’objectiu general de BIG IoT és disparar el vibrant ecosistema de la Internet de les Coses (IoT), mitjançant la reducció de la bretxa d’interoperabilitat existent entre les plataformes IOT orientades verticalment i la creació de mercats pels proveïdors de serveis i aplicacions Iot, així com pels operadors de plataformes. Les tecnologies desenvolupades seran demostrades simultàniament en tres pilots regionals (un d’ells a Barcelona). Sota els temes comuns de mobilitat intel·ligent, ambient intel·ligent i infraestructura de carreteres intel·ligents, diversos casos d’ús dins dels pilots validaran les tecnologies desenvolupades.

[/column][column cols=”3″ end=”1″][/column]

En el marc del projecte es duran a terme dues convocatòries obertes a escala europea per tal de comprometre a les PIME en l’aplicació de serveis, aplicacions i plataformes que s’ajustin a l’enfocament BIG IOT. Un pressupost total de 750.000 euros es distribuirà entre els participants seleccionats.

La primera convocatòria oberta es publicarà en el proper abril de 2017 i es tancarà dos mesos més tard. Apuntarà a les plataformes IOT / proveïdors de serveis que estiguin disposats a proporcionar noves dades al projecte a través de l’API de BIG IOT i del mercat.

La segona convocatòria oberta es publicarà al gener de 2018, dirigida també als proveïdors d’aplicacions IOT.

Trobaràs més informació a: http://big-iot.eu.