Guanyadors de la DigiEduHack 2019

digieduhackwinners

Guanyadors de la DigiEduHack 2019

Després de l’exitosa DigiEduHack que es va celebrar durant els dies 3 i 4 d’octubre, més de 4200 persones de tot el món han votat per la seva solució favorita als Premis Globals de la DigiEduHack. Els equips guanyadors són d’Itàlia, Espanya i Mèxic.

Després de l’exitosa DigiEduHack que es va celebrar durant els dies 3 i 4 d’octubre, més de 4200 persones de tot el món han votat per la seva solució favorita als Premis Globals de la DigiEduHack. Els equips guanyadors són d’Itàlia, Espanya i Mèxic.

La DigiEduHack va reunir més de 1700 participants que van resoldre 60 reptes simultàniament, durant 24 hores en 21 països d’Europa, Àfrica, Àsia, Sud i Nord Amèrica. L’esdeveniment principal va tenir lloc a la Aalto University a Finlàndia. El resultat de les distintes seus, ha sigut de més de 130 solucions als reptes més grans i importants als que ens enfrontem actualment i al futur pròxim en l’educació digital.

Es van escollir 10 finalistes d’entre les 33 solucions guanyadores. Les solucions innovadores vénen d’arreu del món i han presentat solucions a un ample espectre de reptes de l’era digital. El criteri dels jutges es formava per rellevància, qualitat, originalitat, viabilitat, sostenibilitat i transferibilitat.

LES SOLUCIONS GUANYADORES

Es van escollir tres guanyadors per l’audiència global, són els següents:

Teaming 4.0, Institute of Technology and Higher Education, Monterrei, Mèxic – La seva solució consisteix a fer ús de la intel·ligència artificial per crear equips millors sobre la base de coavaluacions de les habilitats individuals i el rendiment i satisfacció general del treball en equip.

Science Escape Room, ICS Capozzi-Galilei School, Valenzano, Itàlia – La seva solució consisteix a crear un escape room com a eina virtual per proporcionar als estudiants una experiència d’aprenentatge immersiva i poder així, millorar l’educació digital en l’alfabetització científica. Al Science Escape Room, diferents avatars interactuaran amb objectes científcs per permetre que el món invisible es faci visible.

Student4Student, InLab FIB, Universitat Politècnica de Catalunya, Barcelona, Espanya – Student4Students és una plataforma mòbil per a estudiants de secundària que estiguin interessats a aprendre més sobre les opcions de carrera en informàtica i posar-se en contacte amb estudiants universitaris que ja cursen aquests estudis. Podeu veure el seu vídeo aquí.

Els tres equips guanyadors seran guardonats amb 5000 euros cadascun i es convertiran en ambaixadors de l’educació digital. Més informació sobre l’acte d’entrega de premis estarà disponible aviat.

La primera selecció dels finalistes de DigiEduHack la va fer els membres del Grup de direcció DigiEduHack, que són tots experts en educació digital i que representen diferents països d’Europa. L’avaluació ha estat coordinada per la Comissió Europea.

Tot plegat, el grup de direcció DigiEduHack va avaluar 33 solucions guanyadores dels 21 països implicats en DigiEduHack arreu del món. Tots els vots van ser processats per un equip d’anàlisi internacional de dades, per verificar que els vots siguin vàlids i precisos.