Festibity 2014 Menció FIB a Rosa Maria Martín

Menció FIB Festibity 2014 Rosa Maria Martín

Festibity 2014 Menció FIB a Rosa Maria Martín
Premiats:

El passat 8 de maig va tenir lloc al Disseny Hub Barcelona la festibity,  la festa de les tecnologies de la informació i la comunicació. Acte que promou la Facultat d’Informàtica de Barcelona de la UPC i FIB Alumni, l’Associació d’Antics Alumnes de la Facultat d’Informàtica de Barcelona. També hi col·laboren l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i la Universitat Politècnica de Catalunya.

En aquesta edició es va situar les TIC com a protagonistes del procés d’internacionalització, com a motor de transformació, innovació i creixement. Com a factor indispensable per a la reactivació de l’economia.  Per això hi van ser presents empreses que es plantegen els seus objectius d’internacionalització, apostant per les TIC en la seva estratègia.

Mencions festibity

En aquest acte FIB Alumni i FIB atorga les Mencions Festibity que són un reconeixement a la tasca de persones o empreses que s’hagin distingit en l’àmbit de les tecnologies de la informació, defensant uns valors o unes maneres de fer en sintonia amb els objectius de FIB Alumni i de la FIB.

En aquesta edició es va concedir la Menció FIB a la nostra companya i directora tècnica de l’inLab Rosa Maria Martín per la seva perseverància, dinamisme, i contribució a la marca FIB. Es tracta d’un guardó que expressa el reconeixement a una o més persones que hagin desenvolupat una tasca destacada en la vida de la FIB.

Altres mencions atorgades a la festibitby van ser:

• A Joan Soto la menció Honorífica: reconeixement a una persona, empresa o entitat que s’hagi distingit en la seva trajectòria per una contribució a les TIC de forma significativa.
  • A l’empresa GRIFOLS la menció a la Iniciativa TIC: reconeixement al projecte d’una empresa que s’hagi distingit darrerament en el camp de les TIC.
  • A Álex Pajuelo i Javier Verdú de l’empresa LudiumLab la menció FiberEmprenedors: reconeixement a una empresa impulsada per un Fiber, que hagi tirat endavant algun projecte empresarial rellevant.

Premi FIB Apps

Finalment, també es van donar els premis de la II Edició del Premi FIB Apps.

El concurs Fibapps.net pretén fomentar l’interès dels estudiants universitaris sobre la importància del sector de les Apps i de l’emprenedoria. Vol promoure el desenvolupament i el coneixement de l’enginyeria del programari en l’àmbit de la mobilitat”.

En aquesta segona edició el concurs estatal/internacional, ha estat destinat a estudiants universitaris en actiu i la temàtica de les Apps a desenvolupar era sobre aplicacions que facilitin la vida universitària i la col·laboració entre estudiants.

Volem felicitar públicament tant a l’inLaber Jonatan Fernàndez, membre de l’equip tercer classificat del concurs amb l’aplicació Clapp de l’equip Saturday Night Fiber, com a l’inLaber David Martinez i ex-inLab Albert Almà, membres de l’equip que va quedar quart classificat amb l’aplicació StudyToDo. Enhorabona als tres!