Seminari FIB Alumni: Estratègia de mercat de ciberseguretat

medina-opt

Seminari FIB Alumni: Estratègia de mercat de ciberseguretat

Us recomanem la xerrada organitzada pels companys de FIB Alumni del nostre expert en ciberseguretat, en Manel Medina.

• Títol: “Estratègia de mercat de ciberseguretat”
  • Ponent: Prof. Manel Medina
  • Data: 28 de setembre de 2017, 18:15h.
  • Lloc: Sala d’actes de la FIB (Edifici B6, Campus Nord UPC)

Quines són les necessitats de ciberseguretat de les empreses? Què pot oferir la indústria catalana? I l’Europea? I la resta del món? Com podem ajudar a crear sinergies entre oferta i demanda? I entre oferents o demandants independentment? En quins temes de ciberseguretat pot resultar més rendible invertir en innovació? I en R&D? En quant de temps podem esperar obtenir un retorn de la inversió en R&D&i en ciberseguretat?

Un estudi realitzat per i2Cat i la UPC, al que s’han consultat més de 20 experts catalans i europeus sobre aquests temes ens dóna resposta a aquestes preguntes i és el que es presentarà a la xerrada.

Per a més informació sobre la xerrada i com inscriu-re’s podeu anar a la notícia de FIB Alumni.