L’inLab FIB al IoT Solutions World Congress 2017

iot-solutions-world-congress-2x

L’inLab FIB al IoT Solutions World Congress 2017

L’inLab FIB UPC estarà present a l’edició de IoT Solutions World Congress que se celebrarà a Barcelona, del 3 al 5 d’octubre al recinte Gran Via. L’InLab FIB comptarà amb un estand dintre del Pavelló de l’Ajuntament de Barcelona, on es donaran a conèixer les capacitats tecnològiques del laboratori relacionades amb la Internet of Things. Concretament es presentaran projectes R+D multidisciplinaris basats en les últimes tecnologies TIC, la ciberseguretat, la simulació i la ciència de dades (Data Science), com el projecte europeu BIG IoT finançat a través del programa H2020 i altres projectes aplicats al transport.

En el programa de tres dies que dura el IoT Solutions World Congress, s’espera una assistència de més de 10.000 professionals de més de 70 països (usuaris finals, experts en implementació, organitzacions, agències governamentals i companys de professió) que volen explorar el potencial del panorama industrial del IoT. Aquest esdeveniment està orientat a connectar tecnologia i indústria i crear la millor plataforma perquè experts i empreses desenvolupin junts estratègies i projectes de la Internet industrial.

L’inLab FIB UPC és un laboratori d’innovació i recerca de la Facultat d’Informàtica de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya, especialitzat en aplicacions i serveis basats en les últimes tecnologies. Té més de 35 anys d’experiència col·laborant en projectes innovadors, desenvolupant solucions a mida per a entitats públiques i privades, i oferint el servei de laboratoris d’aprenentatge especialitzats en l’enginyeria informàtica.