inLab FIB a la Fira del Coneixement

Enviat per Carlos Díaz el Dc, 17/04/2013 - 13:11

inLab FIB ha participat a la Fira del Coneixement, que es va celebrar a Berga per tercer any consecutiu els dies 11 i 12 d'abril.

La Fira del Coneixement té la finalitat de donar a conèixer els projectes de recerca punters relacionats amb la ciència i la tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya i de la Universitat de Barcelona. Es tracta de provocar l'augment de l'interès dels joves per la recerca i així despertar vocacions científiques i demostrar que la ciència està a l'abast de tots.

A aquesta fira van assistir centres de recerca de diferents facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya i de la Universitat de Barcelona com per exemple Sustainability Measurement and Modeling Lab (UPC), Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona (UB) entre molts d'altres.

Aquest any s'ha posat especial atenció a aquells projectes científics i tecnològics relacionats amb la naturalesa. Els representants de l'inLab FIB a Berga van presentar quatre projectes, dos d'aplicacions mòbils: SkiTraces i CityWalking, i dos altres de simulació: FireFight i Simulació d'Allaus.

inLab és membre de