Míting d’Auto 2022

logo-ciac-bona-qualitat-002

Míting d’Auto 2022

La jornada d’Automoció i Mobilitat Sostenible a la UPC tindrà lloc el pròxim dia 20 de juny al Centre de Formació Professional de l’Automoció de Martorell a les 11:00h. Per obtenir-ne una entrada accediu al portal del Míting d’Auto.

Aquesta és una jornada organitzada per la Universitat Politècnica de Catalunya BarcelonaTech en el marc de les activitats de Míting d’Auto 2022, del Clúster de la Indústria de l’Automoció de Catalunya (CIAC).

La UPC assumeix el repte de la gestió d’aquest centre amb la voluntat d’esdevenir la referència de la formació per la indústria de l’automoció i la mobilitat de Catalunya, així com de ser un punt de contacte clau entre el sector de l’empresa, del coneixement i la innovació, donant suport als projectes territorials de desenvolupament econòmic del seu entorn.

Durant la jornada us proposem visitar les instal·lacions del CFPAM, conèixer les línies mestres del projecte formatiu que la UPC està dissenyant per al centre, així com tenir una visió detallada de les capacitats de la nostra universitat, docents i d’RDI envers la transformació de la mobilitat, en connexió amb les necessitats de les empreses del sector.

A continuació teniu el programa de la jornada. No dubteu en participar.

11:00h – Recepció d’assistents i Visita lliure.

• Recepció d’assistents a les instal·lacions del CFPA.
  • Visita lliure, i orientada, per les sales del centre, per conèixer tant les capacitats de RDI com de formació de la UPC així com una àrea d’exposició (showroom), on veure els últims desenvolupaments i projectes destacats en automoció i mobilitat realitzats per grups de recerca i entitats de la UPC.

11:40h – Accés i ubicació a la Sala d’Actes del CFPA.

• Mentimeter – Realització consulta d’opinió en quan a necessitats i expectatives en formació, coneixement i talent cap a l’automoció.

11:50h – Benvinguda i presentació del Projecte de la UPC per al CFPA.

• Benvinguda per part del Rector de la UPC, Rector Mgfc. Sr. Daniel Crespo.
  • Benvinguda per part del President del CIAC, el Sr. Josep Maria Vall.
  • Benvinguda per part de l’Alcalde de Martorell, Il·lm. Sr. Xavier Fonollosa.
  • Vídeo Presentació UPC.
  • Presentació del projecte de la UPC per al CFPA per part d’un responsable de la UPC.
  • Torn de precs i preguntes.

12:35h – Taula rodona: La transformació del sector de l’Automoció i la Mobilitat a través de la formació, el coneixement i el talent. Moderada pel Sr. Josep Nadal, Clúster Manager del CIAC.

• Sr. Lluís Jofre, CARNET-UPC
  • Rector Mgfc. Sr. Daniel Crespo, Universitat Politècnica de Catalunya
  • Sr. Josep Maria Vall, President del Clúster de la Indústria d’Automoció de Catalunya
  • Representant del Departament de Treball – SOC
  • Representant Ajuntament Martorell
  • Torn de precs i preguntes.

13:20h – Cloenda per part del Sr. Enric Vinaixa, Secretari de Treball del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.

13:30h – Café networking