El programa Talent de l’inLab FIB reconegut per l’ACUP

els_tres

El programa Talent de l’inLab FIB reconegut per l’ACUP

El programa Talent de l’inLab FIB ha sigut seleccionat per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) com un referent de bones pràctiques d’innovació docent de les vuit universitats públiques catalanes a la categoria d’”espais de formació fora l’aula”, com a programa de col·laboració Universitat-Societat. La notícia s’ha publicat avui a la cinquena edició del seu portal de bones pràctiques.

La finalitat principal de l’ACUP és ser la veu essencial de les universitats publiques de Catalunya i sumar esforços per promoure iniciatives, programes i projectes conjunts pel bé de la millora del sistema universitari i perquè aquest constitueixi un motor de desenvolupament social, cultural i econòmic

L’ACUP va fer recentment una entrevista a l’Ernest Teniente (Director de l’inLab FIB), la María Ribera Sancho (Directora Adjunta i Acadèmica del Talent) i el Josep Casanovas (Assessor i exdirector de l’inLab FIB) en la qual van tenir l’oportunitat d’explicar en que consisteix el programa Talent i tot el que aporta als seus participants. Com a resultat de l’entrevista, l’ACUP ha publicat a la seva web una notícia compartint tota aquesta informació, i també hi ha disponible un vídeo al seu canal de youtube.

Pots veure el vídeo aquí.

I llegeix més informació a ACUP: inLab FIB Bones Pràctiques.