Entrega de les primeres acreditacions del Programa Talent

Foto entrega acreditacions

Entrega de les primeres acreditacions del Programa Talent

El passat dia 27 de novembre, dins del marc de l’acte acadèmic de la FIB del curs 2014-2015, es van lliurar les primeres acreditacions del programa Talent als següents titulats de la FIB: Sandra Crespo, Néstor Malet, Gilbert Montané, Carlos Person i Isaac Obradors.

L’inLab FIB incorpora la formació com un objectiu en la seva pròpia missió a través de l’innovador programa de formació Talent en el qual participen estudiants de la UPC. La missió del Programa Talent és aconseguir mitjançant les pràctiques curriculars o extracurriculars dels estudiants una formació integral de l’alumne que complementi la que obté amb el seguiment ordinari dels estudis. A través del programa, i gràcies al suport de les empreses patrocinadores, els estudiants gaudeixen d’un ajut econòmic i participen en el desenvolupament de projectes innovadors en l’àmbit TIC millorant les seves habilitats i competències amb el suport de tutors professionals.

El passat dia 27 de novembre es van lliurar les primeres acreditacions als següents titulats de la FIB: Sandra CrespoNéstor MaletGilbert MontanéCarlos Person i Isaac Obradors.

L’Acreditació Talent s’atorga als estudiants que han participat dos anys al programa i han assolit  positivament les competències transversals del programa Talent:  Treball en equip, Responsabilitat, Compromís i implicació, Actitud Crítica, Emprenedoria i innovació, Respecte, Honestedat, Aprenentatge autònom, Sostenibilitat i Compromís Social.

Els reconeixements es van atorgar dins del marc de l’acte acadèmic del curs 2014-2015, acte que es va celebrar a l’edifici Vèrtex i on van assistir 400 persones entre titulats, personal de la FIB i acompanyants.

El programa Talent compta amb l’esponsorització i col·laboració en projectes formatius específics de les empreses everis, Incubio i UPCnet. També té el suport de FIB Alumni i de l’Ajuntament de Barcelona. Actualment hi ha 41 estudiants participant en el programa talent dins dels seus programes formatius.