Capacitats tecnològiques de la UPC en les comunicacions mòbils

presentacio-projectes-mobils-inlab-jaumef

Capacitats tecnològiques de la UPC en les comunicacions mòbils

El dia 21 l'inLab FIB participa a l'acte organitzat pel Centre d’Innovació i Tecnologia (CIT UPC) de presentació d'alguns exemples de les capacitats tecnològiques de la UPC en l’àrea de les comunicacions mòbils.

L'acte té lloc, de 9 a 11 hores l'Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació.

El dia 21 l'inLab FIB participa a l'acte organitzat pel Centre d’Innovació i Tecnologia (CIT UPC) de presentació d'alguns exemples de les capacitats tecnològiques de la UPC en l’àrea de les comunicacions mòbils . L’acte té lloc, de 9 a 11 hores, a la sala multimèdia de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (c. Jordi Girona, 1-3) i hi participen, entre d’altres empreses del sector TIC, Abertis Telecom, Tempos21(ATOS), Altran, CA Technologies, Dylvian, IBM, Indra, Seat, Toro, Vodafone España, Telefonica I+D, Mier Comunicación, Dinube, Lear, Geonik, Everis i GMV.

En Jaume Figueras de l'inLab exposa alguns dels nostres projectes en l'àrea d'aplicacions mòbils.  A continuació teniu la presentació.

Per més informació podeu llegir la notícia 'La UPC presenta a empreses punteres en TIC innovacions d’avantguarda en l’àmbit de la tecnologia mòbil' a la sala de premsa de la UPC.