InLabers guanyadors de tres premis a la HackUPC

Imatge hackupc

InLabers guanyadors de tres premis a la HackUPC
Premiats:

El passat 19, 20 i 21 d’Octubre va tenir lloc la cinquena edició de la Hack UPC. En aquesta edició s’optaven a diferents premis que atorgaven cadascun dels sponsors de la Hack UPC 2018, dels quals dos equips inLabers se’n van endur tres.

L’equip Neighborgood format per Juan Salmerón, Marc Vila, Ester Lorente i Sandra Martín, que es van endur a casa dos primers premis corresponents als sponsors AWSEducate i Bloomberg. Van desenvolupar una aplicació web per comparar barris de Barcelona tenint en compte factors ambientals (qualitat de l’aire, nombre d’arbres i zones verdes), econòmic, població total o seguretat.

El primer premi que van recollir l’equip de Neighborgood va ser el del sponsor AWSEducate amb el seu repte “The AWS City of a Cloud Serverless Hackathon“, on es premiava l’habilitat per desenvolupar i aplicar tot el que AWS Serverless pot oferir.

Primer premi neighborgood

El següent premi de l’equip va ser el del sponsor Bloomer que premiava a l’equip amb el millor projecte en l’àmbit de les TIC.

Segon premi neigboor

El segon equip amb participants inLabers, barFib, format per Gisela Ruzafa, Jaume Ballester i Carles Rojas s’han endut el tercer premi de IThinkUPC Challenge. El seu projecte consistia en una aplicació mòbil que ajudés a reduir al màxim el temps i les cues de demanar al bar de la Facultat d’Informàtica de Barcelona.

El projecte barFIB s’emmarcava dins del repte de l’organitzador de la HackUPC en el que es demanava desenvolupar una app per millorar qualsevol servei que la universitat dóna als estudiants.

BarFIB