Lliurament d’acreditacions del Programa talent curs 20-21

_mg_5442

Lliurament d’acreditacions del Programa talent curs 20-21

L’Ernest Teniente, director de l’inLab FIB, va lliurar les acreditacions als graduats del Programa Talent, dins del marc de l’acte acadèmic del curs 2021-2022 que es va celebrar el passat dijous 4 de novembre. Els estudiants que han assolit aquest reconeixement són: Mathias Bertorelli Argibay, Álex Catalán Muñoz, Jordi Cluet Martinell, Marc Manzanares Díez, Alejandro David Mas Ciurana, David Sirera Pulido i Ferran Maria Toda Casaban.

L’inLab FIB incorpora la formació com un objectiu en la seva pròpia missió a través del programa de formació Talent en el qual participen estudiants de la UPC. La missió del Programa Talent és aconseguir mitjançant les pràctiques curriculars o extracurriculars dels estudiants una formació integral de l’alumne que complementi la que obté amb el seguiment ordinari dels estudis. A través del programa, i gràcies al suport de les empreses patrocinadores, els estudiants gaudeixen d’un ajut econòmic i participen en el desenvolupament de projectes innovadors en l’àmbit TIC millorant les seves habilitats i competències amb el suport de tutors professionals.

L’acreditació Talent es concedeix als estudiants que han participat durant 18 mesos al programa.

Ernest Teniente, director de l’inLab FIB, durant l’acte acadèmic del curs 2021-2022

Estudiants al Programa Talent – Curs 2020 – 2021

• Total d’estudiants tutoritzats curs 2020 – 2021: 58