inLab FIB és membre de

L'inLab FIB s'incorpora com a membre de les següents empreses tecnològiques de Catalunya i Europa, amb les quals enfortirem la relació i col·laborarem per dur a terme projectes multidisciplinaris.

L'Institut Europeu d'Innovació i Tecnologia (EIT) és una entitat creada per la Unió Europea al 2008 per enfortir l'abilitat d'Europa a innovar.
L'EIT és una part integral d'Horitzó 2020, el programa de Recerca i Innovació de la Unió Europea.

El Centre d'Innovació i Tecnologia de la UPC (CIT UPC)
posa el coneixement, els desenvolupaments i les tecnologies
generades per la potent activitat investigadora de la Universitat Politècnica de Catalunya a disposició d'empreses i organitzacions,
públiques i privades, per afavorir la innovació.

El Cluster Digital és un espai de trobada format per un grup
d'empreses, entitats i grups de recerca amb un
nexe d'unió: les TIC. Agrupa start-ups, pimes, grans empreses i altres entitats per impulsar
la competitivitat del sector TIC català, tot potenciant una nova cultura empresarial basada en la col·laboració i la innovació oberta.

CARNET és un hub de coneixament sobre tecnologia i ciència automotora, centrada en la mobilitat urbana a Barcelona.
La seva ambició és ser un punt de referència en aquesta àrea.

inLab és membre de

CIT UPC