Lliurament d’acreditacions del Programa talent curs 16-17

Lliurament acreditacions programa Talent

Lliurament d’acreditacions del Programa talent curs 16-17

El passat dijous 23 de novembre es van lliurar per cinquè any consecutiu les acreditacions del Programa Talent. Els estudiants que han assolit aquest reconeixement sónAnna BerruezoGerard CasasFrancesc de PaulaCarla Diví , David GuerreroMarc JuberóCarles Llobet, Ester LorenteMarc  MuntanyolaArnau SangràJosé Suárez, Marc Vila, Jamie Arjona i Unai Sánchez.

L’inLab FIB incorpora la formació com un objectiu en la seva pròpia missió a través de l’innovador programa de formació Talent en el qual participen estudiants de la UPC. La missió del Programa Talent és aconseguir mitjançant les pràctiques curriculars o extracurriculars dels estudiants una formació integral de l’alumne que complementi la que obté amb el seguiment ordinari dels estudis. A través del programa, i gràcies al suport de les empreses patrocinadores, els estudiants gaudeixen d’un ajut econòmic i participen en el desenvolupament de projectes innovadors en l’àmbit TIC millorant les seves habilitats i competències amb el suport de tutors professionals.

L’Acreditació Talent es concedeix als estudiants que han participat durant dos anys al programa i han assolit positivament les competències transversals del programa Talent: Treball en equip, Responsabilitat, Compromís i implicació, Actitud Crítica, Emprenedoria i innovació, Respecte, Honestedat, Aprenentatge autònom, Sostenibilitat i Compromís Social.

El passat dijous 23 de novembre es van lliurar per cinquè any consecutiu les acreditacions del Programa Talent. Els estudiants que han assolit aquest reconeixement sónAnna Berruezo, Gerard Casas, Francesc de Paula, Carla Diví, David Guerrero, Marc Juberó, Carles LlobetEster Lorente, Marc Muntanyola, Arnau Sangrà, José SuárezMarc VilaJamie Arjona i Unai Sánchez.

Els reconeixements es van atorgar dins del marc de l’acte acadèmic on es van lliurar les acreditacions als graduats del curs 2016-2017, acte que es va celebrar a l’edifici Vèrtex amb gairebé 500 assistents entre titulats, personal de la FIB i acompanyants. Aquest any la Susana Francisco va rebre el reconeixement dels 25 anys treballats a la FIB.

El programa Talent compta amb l’esponsorització i col·laboració en projectes formatius específics de l’empresa Everis. També té el suport de FIB Alumni, de l’Ajuntament de Barcelona i de Transport Simulation Systems.

Estudiants Programa Talent – Curs 2016 – 2017

• Total estudiants tutoritzats curs 2016 – 2017: 49
  • Nous estudiants al Talent: 12
  • TFG dins Talent: 18