L’empresa Adquiver, amb qui hem desenvolupat un projecte de Big Data, aconsegueix 550.000 euros en una ronda de finançament

ceo_adquiver_jorge_nunez-min

Un grup català inverteix 550.000 euros en la startup AdQuiver que investiga amb l’inLab FIB de la UPC en IA i Big Data. L’empresa aconsegueix el finaçament després d’haver tancat la seva primera ronda de finançament.

L’empresa aconsegueix el finançament després d’haver tancat la seva primera ronda de finançament

AdQuiver desenvolupa tecnologia pròpia, amb el suport de l’inLab FIB de la Universitat Politècnica de Catalunya, per optimitzar el procés de licitacions publicitàries digitals d’empreses turístiques

Un grup inversor català amb forta presència en el sector immobiliari i turístic, ha invertit 550.000 euros en la startup AdQuiver, empresa i agència de publicitat digital canària especialitzada en desenvolupament tecnològic específic per a màrqueting i publicitat en el sector travel.

Com a agència i empresa de desenvolupament especialitzada a Data Driven Màrqueting per a la generació de vendes directes en el sector turístic, AdQuiver és única en el desenvolupament de tecnologia d’avantguarda en aquest camp, cosa que li ha permès portar la seva plataforma MoirAI, que optimitza les licitacions publicitàries a Internet, a la versió 3.0.

Aquest desenvolupament tecnològic és el que ha atret el grup inversor que, bon coneixedor del sector turístic, ha destacat la potencialitat i la importància dels desenvolupaments tecnològics que està duent a terme AdQuiver, la plataforma és única al mercat publicitari, tant per les funcionalitats que està desenvolupant, com per les fonts de dades que utilitza.

Aquesta combinació, així com la seva visió disruptiva del futur del sector, són dos dels factors que han fet que els inversors es decantin per aquesta empresa.

“Haver aconseguit aquest suport clau és la fita més important en l’encara incipient història de l’empresa”, assegura el fundador i CEO d’AdQuiver, Jorge Núñez, que explica que aquesta injecció econòmica permetrà a l’empresa disposar de fons per afrontar el creixement. A més, el nou soci proporcionarà a l’empresa “més coneixement en el sector, atracció de futurs clients i desenvolupament de nous projectes tecnològics”, aclareix, per la qual cosa aquesta ronda de finançament ha suposat “tot un èxit” per a aquesta startup canària que, gràcies a aquesta inversió podrà accelerar la seva expansió en l’àmbit nacional, augmentant el seu equip i obrint noves seus a les ciutats més rellevants del sector turístic a Espanya.

Gràcies al seu equip, cent per cent canari, així com a aquesta nova inversió i al beneplàcit del sector turístic per la seva evolució a passos de gegant i la seva constant innovació, AdQuiver es troba ja en disposició d’apostar fermament pel seu creixement en el territori nacional, com a primer pas cap a la seva expansió internacional.

Tanca 2020 amb creixement

Amb una plantilla de gairebé 20 persones, l’empresa compta amb dues àrees que desenvolupen tot el seu potencial. D’una banda, l’agència de publicitat digital intel·ligent, a través de la qual l’empresa desplega campanyes publicitàries en els canals claus per a la venda directa. AdQuiver treballa en el posicionament de les empreses turístiques, convertint-lo en vendes a través dels seus canals digitals directes.

D’altra banda, l’empresa porta desenvolupant tecnologies MAdTech (Màrqueting and Advertising Technology) des de fa anys. MoirAI, el seu desenvolupament principal, és la Plataforma Tecnològica d’Intel·ligència Artificial, Big Data i Business Intelligence desenvolupada adhoc per al sector turístic, que permet optimitzar el procés de licitacions publicitàries digitals per a produir vendes exponencials en els canals digitals directes de les empreses turístiques. Per a això se serveix de les dades de comportament i context dels turistes digitals en origen.

Aquesta Plataforma Tecnològica ha tingut un fort creixement gràcies a la col·laboració de l’equip d’investigació de l’inLab FIB de la Universitat Politècnica de Catalunya. La llarga experiència d’aquest, ha permès millorar els processos i tecnologies per afrontar els múltiples reptes que el creixement exponencial de la data requereix, permetent aprofitar tot el potencial de l’ecosistema mundial de Paid Display.

Tot i que les previsions d’AdQuiver s’han vist trastocades per la crisi derivada de la Covid-19, l’empresa preveu tancar aquest any 2020 amb un increment molt important en facturació, a més d’amb l’obertura d’una seu a la Península i amb l’ampliació de l’equip en totes les àrees.

Aquests moviments permetran seguir posicionant l’empresa com un col·laborador fonamental d’empreses i destinacions turístic per al coneixement en origen i generació de vendes directes.

En aquest sentit, AdQuiver seguirà apostant pel desenvolupament tecnològic MAdTech validant l’enfocament estratègic que està prenent amb gran compromís i convertint en grans resultats la venda directa dels seus clients.