inLab a la revista informacions de la UPC

inLab a la revista informacions de la UPC

A l'edició mero 258 d'informacions, la revista d'actualitat tecnològica de la Universitat Politècnica de Catalunya apareix l'equip d'inLab FIB dirigit per Jaume Barceló que ha desenvolupat un nou sistema d'informació enfocat a la gestió de la mobilitat a les Smart Cities.

A l'edició mero 258 d'informacions, la revista d'actualitat tecnològica de la Universitat Politècnica de Catalunya apareix l'equip d'inLab FIB dirigit per Jaume Barceló que ha desenvolupat un nou sistema d'informació enfocat a la gestió de la mobilitat a les Smart Cities.

Aquest equip ha estat desenvolupant durant quatre anys dins els projecte In4Mo un nou sistema d'informació orientat a la millora de la mobilitat a les grans ciutats.

A través de la recopilació de les dades procedents de les diferents tecnologies de detecció de trànsit, algunes d'aquestes ja existents, i d'altres de noves, i juntament amb un processament intel·ligent de les dades recollides, el sistema es capaç de proporcionar una infomació més amplia, precisa i fiable que facilita la gestió del trànsit a la ciutat.