Incubio aposta pel programa Talent

Incubio

Incubio aposta pel programa Talent

L’incubadora d’startups Incubio ha fet una aposta pel programa Talent de l’inLab FIB. D’aquesta manera, Incubio patrocinarà aquest projecte formatiu, per ajudar als estudiants de l’inLab a millorar les seves habilitats i coneixements pel seu futur laboral, així com fomentant l’educació en valors que comparteix amb l’inLab: responsabilitat, respecte i una actitud positiva i emprenedora.

Incubio ja havia col·laborat amb l’inLab amb una donació pel Laboratori d’Aplicacions Mòbils, un projecte de crowdfunding per a habilitar un espai on els estudiants de la FIB poguéssin aprendre els processos de desenvolupament d’aplicacions mòbils, tant d’Android com d’iOS.

Com a empresa, Incubio es dedica a la incubació d’startups, petites empreses emergents, a les quals proporciona assessorament des de la mateixa conceptualització del negoci o producte i un espai on desenvolupar-se, així com finançament, ja sigui directe o cercant inversors, per exemple. Incubio s’ha especialitzat en ajudar aquells projectes empresarials que ofereixen processos com a servei, fonamentats, entre d’altres, en l’ús de tecnologies amb Big Data.