I si el Management fos innecessari?

Niels Pflaeging

I si el Management fos innecessari?

inLab col·labora en l'organització de la  xerrada: "I si el Management fos innecessari?" on el Niels Pflaeging, fundador del BetaCodex Network,  comentarà un model alternatiu per a crear empreses més rentables, més creadores de valor social i més humanes.

Sala d’Actes de la Facultat d'Informàtica de Barcelona
Divendres 1 de Març de 17 a 20h

inLab col·labora en l'organització de la xerrada: I si el Management fos innecessari?

Sala d’Actes de la Facultat d'Informàtica de Barcelona – Divendres 1 de Març de 17 a 20 h

Niels Pflaeging, fundador del BetaCodex Network, ens proposa una xerrada altament interactiva centrada en:

• L’essència del management i les seves conseqüències per al món del treball d’avui en dia.
  • El perquè i el com de moure’s més enllà de la gestió per comandament i control – perquè la gestió és innecessària.
  • Els principis del model organitzacional per la complexitat: Perquè la coherència és crucial.
  • El model alternatiu, explicat a través de la teoria i la pràctica d’empreses pioneres.
  • Com iniciar la transformació,  pràctiques específiques del nou model, i com això és diferent de mètodes i projectes de canvis comuns que coneixem.

Inscripció i més informació sobre la xerrada en Eventbrite