Festibity 2013 Menció FIB a Jaume Barceló

portada_FIBAlumni

Festibity 2013 Menció FIB a Jaume Barceló
Premiats:

El passat 25 d’abril va tenir lloc al Disseny Hub Barcelona la festibity,  la festa de les tecnologies de la informació i la comunicació. Acte que promou la Facultat d’Informàtica de Barcelona de la UPC i FIB Alumni, l’Associació d’Antics Alumnes de la Facultat d’Informàtica de Barcelona. També hi col·laboren l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i la Universitat Politècnica de Catalunya.

Mencions festibity

En aquest acte FIB Alumni i FIB atorga les Mencions Festibity que són un reconeixement a la tasca de persones o empreses que s’hagin distingit en l’àmbit de les tecnologies de la informació, defensant uns valors o unes maneres de fer en sintonia amb els objectius de FIB Alumni i de la FIB.

En aquesta edició es va concedir la Menció FIB al nostre company Jaume Barceló per la seva perseverància, dinamisme, i contribució a la marca FIB. Es tracta d’un guardó que expressa el reconeixement a una o més persones que hagin desenvolupat una tasca destacada en la vida de la FIB.