Dos estudiants de l’ETSECCPB premiats pels seus treballs d’investigació

Estudiants premiats: Manuel Bullejos a l'esquerra i Borja Moya a la dreta

Dos estudiants de l’ETSECCPB premiats pels seus treballs d’investigació

Els estudiants Manuel Bullejos i Borja Moya, de l’ETSECCPB (Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona) de la UPC, han rebut l’XIè Premi Abertis d’investigació en infraestructures ‘ex aequo’ en la modalitat de tesines i treballs de final de màster.

En Manuel Bullejos González, membre de l’inLab, ha estat premiat pel seu treball titulat ‘Ajuste temporal de matrices O/D basado en una aproximación del gradiente’, i en Borja Moya Gómez per una investigació titulada ‘Procediments heurístics per l’estimació de matrius O/D a partir d’aforaments’. Tots dos dirigits per en Jaume Barceló i la Lidia Montero.

Aquest Premi és un dels preàmbuls del tercer Premi Internacional de la Càtedra Abertis que s’entregarà el proper 9 de juliol a Puerto Rico. Els guanyadors de l’edició internacional sorgiran de la posada en comú dels treballs guanyadors del pasat 22 de maig i els de l’homòleg que la Chaire Abertis- École des Ponts ParisTech -IFFSTAR (Institut Français des Sciences et Technologies des Transports, de l’Aménagement et des Réseaux) entregarà el proper 17 de juny a París, en les modalitats de tesis doctoral i de tesina.