Entrega de les acreditacions del Programa Talent 2014/2015

Entrega de diplomes del programa Talent - inLab

Entrega de les acreditacions del Programa Talent 2014/2015

El passat dia 26 de novembre, es va celebrar a l’auditori de l’Edifici Vèrtex l’Acte Acadèmic de la FIB als graduats del curs 2015/2016 on es van lliurar, entre altres, les acreditacions del programa Talent a:

– Vanessa Büsing Meneses
– David Martínez Rodríguez
– Ferran López Provencio
– German Navarro Jiménez
– Joel Llàcer Martínez
– Marc Mauri Alloza

L’inLab FIB incorpora la formació com un objectiu en la seva pròpia missió a través de l’innovador programa de formació Talent en el qual participen estudiants de la UPC. La missió del Programa Talent és aconseguir, mitjançant les pràctiques curriculars o extracurriculars dels estudiants, una formació integral de l’alumne que complementi la que obté amb el seguiment ordinari dels estudis. A través del programa, i gràcies al suport de les empreses patrocinadores, els estudiants gaudeixen d’un ajut econòmic i participen en el desenvolupament de projectes innovadors en l’àmbit TIC millorant les seves habilitats i competències amb el suport de tutors professionals.

El passat dia 26 de novembre es van lliurar les acreditacions als següents titulats de la FIB: Vanessa Büsing Meneses, pare d’en David Martínez Rodríguez, Ferran López Provencio, German Navarro JiménezJoel Llàcer Martínez i Marc Mauri Alloza.

L’Acreditació Talent s’atorga als estudiants que han participat dos anys al programa i han assolit  positivament les competències transversals del programa Talent:  Treball en equip, Responsabilitat, Compromís i implicació, Actitud Crítica, Emprenedoria i innovació, Respecte, Honestedat, Aprenentatge autònom, Sostenibilitat i Compromís Social.

Els reconeixements es van atorgar dins del marc de l’acte acadèmic del curs 2015/2016, acte que es va celebrar a l’edifici Vèrtex i on van assistir titulats, personal de la FIB i acompanyants.

El programa Talent compta amb l’esponsorització i col·laboració en projectes formatius específics de l’empresa everis. També té el suport de l’Ajuntament de Barcelona, de FIB Alumni i de Transport Simulation Systems.

Estudiants Programa Talent – curs 2014-2015

• Total estudiants tutoritzats curs 2014-2015: 63
  • Nous estudiants al Talent: 37
  • TFG/PFC dins Talent: 3