Què ofereix el programa Talent?

Adquisició i assentament de valors, capacitats i habilitats

El principal objectiu del programa és que els estudiants que hi participin aconsegueixin uns valors, capacitats i habilitats addicionals i complementàries a les adquirides en els seus estudis, impulsant l’empleabilitat dels futurs professionals, fomentant la seva capacitat d’emprenedoria, creativitat i innovació, i donant resposta al compromís de transformació econòmica basada en la societat del coneixement.

Especialment el projecte fa èmfasi en els valors, capacitats i habilitats següents:

• Responsabilitat
  • Actitud positiva
  • Compromís i implicació
  • Treball en equip
  • Actitud crítica
  • Respecte
  • Honestedat
  • Aprenentatge autònom
  • Sostenibilitat i compromís social
  • Emprenedoria i innovació

Entorn professional orientat a la formació

Constituim un entorn professional de desenvolupament de projectes innovadors que incorpora la formació com un objectiu en la seva pròpia missió organitzacional.

Les pràctiques s’articularan a través de programes de formació educativa específics, que es podran realitzar a l'inLab i complementar-se en empreses i entitats externes d’àmbit nacional i/o internacional.

La ubicació del lloc de treball i l’horari flexible li facilitarà compaginar els seus estudis ordinaris amb aquest programa.

Tutorització

El programa proporcionarà a l’estudiant un tutor professional que li assistirà en el desenvolupament de  les seves habilitats i en el seu creixement personal.

Internacionalització

L'estudiant podrà desenvolupar una part de la seva formació en una institució o empresa de l’estranger incloses al programa en el que participi. Es facilitarà la participació en programes de mobilitat internacional.

Ajuts econòmics als estudiants

• El projecte formatiu serà gratuït per als estudiants
  • Es preveu finançar la participació dels estudiants mitjançant un ajut econòmic addicional, per exemple vinculat a la seva participació als projectes de Recerca, Desenvolupament i innovació.

Durada del programa

Col·laboració de fins a quatre semestres de durada, en funció dels estudis que estigui cursant l'estudiant i el programa formatiu específic.

Seguiment i avaluació

Es realitzarà un seguiment exhaustiu de l’evolució mostrada per l’estudiant al llarg del desenvolupament del programa i a la seva finalització.

Reconeixement i acreditació

L’estudiant que finalitzi satisfactòriament el programa rebrà , com a reconeixement, un document acreditatiu de la col·laboració realitzada. Addicionalment, la seva participació en el  projecte es reconeixerà formalment en el Suplement Europeu al Diploma i, eventualment, en forma de crèdits.

Treball Final de Grau o Màster

Aquesta experiència pràctica pot donar lloc al Treball Final de Grau/Màster/Doctorat que es podrà desenvolupar a l'inLab o a la seu d'una de les empreses o institucions participants al programa.

inLab és membre de