Portal i xarxes socials de FIB Alumni

Descripció

FIB Alumni, l'associació d'Antics Alumnes de la Facultat d'Informàtica de Barcelona, disposa d'un portal web que s'utilitza com a punt de trobada a Internet dels antics alumnes. Aquest portal està basat en la plataforma ECAT de la Generalitat de Catalunya i ofereix una àmplia gamma d'eines per trobar i publicar informació en una comunitat virtual formada per professionals d'un sector o grup d'interès.

L'inLab és l'encarregat d'efectuar l’explotació i manteniment d'aquest portal, l’administració i dinamització del seu contingut i de les xarxes socials associades a FIB Alumni.

Període del projecte
Setembre, 2010 vigent
Beneficis per al client
  • Resolució d’incidències tècniques.
  • Manteniment evolutiu o ampliacions de funcionalitats a petició de la Junta del Cercle Fiber per alinear la plataforma amb els objectius de comunicació i promoció de FIB Alumni.
  • Hostatjar el programari del portal de FIB Alumni i de les aplicacions de gestió de socis de l’associació.
  • Seguretat de les dades emmagatzemades.
  • Dinamització de continguts, gestió d’administració global del portal i xarxes socials (Community Manager).
Eines de publicació en plataformes 2.0,
MySQL,
Java,
PHP,