Racó Mobile millor projecte final de carrera del curs 2011-2012

Enviat per Ana Rebollo el Dv, 23/11/2012 - 12:01
Guanyadors premi fib alumni pfc 2012

Roger Sala i Marcel Arbó són els guanyadors del premi FIB Alumni al millor Projecte Final de Carrera pels seu projectes Racó Mobile Android i Racó Mobile IOS respectivament, codirigits pels nostres companys Jaume Moral i Hugo Hernández.

Racó Mobile és una App que permet accedir a la informació del web de la FIB i del Racó des de dispositius mòbils.

El premi FIB Alumni al millor Projecte Final de Carrera és un reconeixement que fa l’Associació d’Antics Alumnes de la FIB a l’estudiantat. Aquest premi comporta una dotació econòmica de 1.250,00€ per guardonat. Per seleccionar el millor projecte es crea un jurat constituït per un membre del PDI de la FIB i dos representants de FIB Alumni.

Es va fer entrega del Premi FIB Alumni durant l’acte acadèmic de la FIB, celebrat a l'auditori de l'Edifici Vèrtex, on a més es van lliurar les acreditacions als graduats el curs 2011/2012.

inLab és membre de