Meritxell Pacheco, guanyadora del premi “5th Abertis International Research Award in Transportation”

Logo Catedra Abertis

Premiats:

La Càtedra Abertis-UPC amb la finalitat d’incentivar la investigació convoca anualment els premis Abertis. Cada una de les Càtedres Abertis sobre Gestió d’Infraestructures del Transport convoca anualment el Premi Abertis, que premia a les millores tesis doctorals de les universitats del país d’origen de cada càtedra. El Premi Abertis és el preàmbul de Premi Internacional de la Càtedra Abertis, també sobre Gestió d’Infraestructures del Transport.

Els guanyadors de cada edició nacional, passen a participar en el Premi Internacional, obtenint d’aquest últim els guanyadors absoluts dels diferents països participants.

La Meritxell Pacheco, que havia treballat a l’inLab en projectes de transport i mobilitat urbana, ha estat premiada tant en àmbit nacional com en àmbit internacional per la seva tesi doctoral: “Traffic parameters estimation from the analysis of connected car data” dirigida per Jaume Barceló i Lídia Montero.

Podeu llegir la notícia: “La Xarxa de Càtedres Abertis entrega el seu Premi Internacional més global” a la web de la Fundació d’Abertis.

Moltes felicitats Meritxell!