MailToTicket. Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària

Entrega premi a l'edifici Vèrtex UPC

MailToTicket. Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària

El projecte MailToTicket ha resultat el guanyador de la 6a edició del Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària. Aquest premi té com a finalitat reconèixer la gestió de la qualitat en l’àmbit de l’activitat que du a terme el personal d’administració i serveis de la Universitat Politècnica de Catalunya.

MailToTicket és un programa informàtic de programari lliure que complementa el sistema que utilitzen les diferents unitats de la UPC per fer el seguiment de les incidències o peticions dels seus usuaris, que redueix de forma significativa el temps de resposta i la feina de les persones que reben per correu electrònic les peticions de suport dels usuaris, que fins ara havien d’introduir manualment al sistema. D’aquesta manera es pot dedicar més temps a tasques que aportin més valor als usuaris.

El projecte MailToTicket ha estat desenvolupat dins el programa Nexus24 per un grup de 7 persones de diferents unitats de la UPC, amb perfils laborals molt diversos, que han treballat de forma col·laborativa. En aquest projecte hi ha participat en Jaume Moral, membre de l’equip de l’InLab FIB.