L’inLab FIB participa en el congrés womENcourage 2017

dones_a_classe_acm

L’inLab FIB participa en el congrés womENcourage 2017

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés internacional womENCourage 2017, una trobada científica i de networking en què participaran més de 200 estudiantes, investigadores i professionals vinculades a l’àmbit de l’enginyeria informàtica. El congrés, que té lloc per primer cop a Espanya, vol ser punt de trobada per compartir experiències professionals, casos d’èxit i debats sobre el foment de vocacions, sobretot femenines, en l’àmbit de la informàtica.

Aquest dijous 7 de setembre la Sandrà Marsà i en Ton Rodriguez de l’inLab FIB faran un taller que tractarà de ciberseguretat anomenat “Rethinking network security: Use case at UPC”. Serà el 8è de tot una sèrie de workshops (https://womencourage.acm.org/2017/02/02/workshops/).

Per a més informació sobre l’event podeu consultar la notícia completa a la Sala de Premsa de la UPC.