inLab FIB a la festa(ciència + tecnologia) 2013

barcelona-vert

inLab FIB a la festa(ciència + tecnologia) 2013

El cap de setmana del 15 i 16 de juny el Parc de la Ciutadella de Barcelona acollirà la festa(ciència + tecnologia) 2013. L’objectiu principal d’aquesta festa és fer èmfasi en la recerca i la innovació d’alt nivell que es fa a Catalunya convidant a les institucions, universitats, centres de recerca i empreses a mostrar el potencial de creació de coneixement com a motor de desenvolupament.

inLab FIB participarà activament en aquesta edició de la festa amb la intervenció d’en Jaume Barceló en l’apartat de converses al parc i amb l’activitat organitzada pel Jaume Figueras al cementiri de Montjuïc.

La ponència del Jaume Barceló tractarà sobre mobilitat intel·ligent i tindrà lloc el dissabte 15 de juny a les 18 hores a l’Espai Tesla.

El Jaume Figueras farà una ‘mapping party’ per elaborar un mapping del cementiri de Montjuïc fent servir dispositius mòbils i OpenStreetMap. Els participants d’aquesta activitat tindran l’oportunitat de conèixer de primera mà com es fan els mappings a les ciutats mitjançant aquestes tecnologies.

El cementiri de Montjuïc és un lloc excepcional! ple d’obres d’art i monuments, amb personatges il·lustres per tot arreu. Així que si teniu ganes de viure una experiència poc habitual i descobrir les tombes i mausoleus d’un grapat de personatges emblemàtics de la nostra Barcelona i Catalunya, us engresquem a què vingueu al parc de la ciutadella aquest diumenge 16 de juny a les 11:30.

Enllacem la informació que proporciona el cementiri  per què trieu qui voleu anar a visitar i a més quan arribem ens tenen preparada d’altra informació i fulletons per aprendre més dels cementiris de Barcelona!
Aquest cap de setmana dedicat a difondre la ciència i la tecnologia està organitzat per l’Institut de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona. Vine a descobrir i experimentar de la mà dels seus protagonistes la recerca i la innovació d’excel·lència que es fa a Catalunya. Participa del seu procés de creació i comparteix les emocions dels seus descobriments.