El 28 d’octubre es va inagurar el Laboratori Social Point a la FIB

Laboratori Social Point FIB

El 28 d’octubre es va inagurar el Laboratori Social Point a la FIB

L’acte va comptar amb la presència del rector de la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (Dr. Enric Fossas), la degana de la Facultat d’informàtica de Barcelona (Sra. Núria Castell), el director de l’inLab FIB (Sr. Josep Casanovas), el director tècnic de Social Point (Marc Canaleta) i el Mobile Manager de Social Point (Sergi Vélez) que va explicar de primera mà les etapes de creació d’un videojoc.

El dimarts 28 d’octubre, es va realitzar l’acte d’inauguració del Laboratori Social Point de la FIB.

Aquest Laboratori s’ha finançat gràcies a la donació que ha fet l’empresa Social Point, que ha permès equipar l’aula A5S104 amb 21 iMacs i adquirir telèfons i tauletes per tal que els estudiants puguin desenvolupar i provar les seves Apps en diferents dispositius físics. Concretament s’han adquirit: dos telèfons mòbils iPhone 5, dos iPad mini, i dos telèfons LG Google Nexus 5.

Els equips iMacs compten amb un sistema de triple arrencada, que permet a l’estudiant triar el sistema operatiu amb el qual vol treballar:  Linux, Windows o Mac OS.

L’empresa Social Point va ser fundada per Andrés Bou i Horacio Martos, dos titulats de la FIB i va començar amb la creació de jocs gratuïts en línia per a Facebook l’any 2008.

Avui en dia és la tercera companyia més important en el desenvolupament de jocs a Facebook, amb un abast de més de 50 milions de jugadors a tot el món cada mes. Fan jocs socials accessibles per a web i mòbil, que connecten a persones de tot el planeta.

Social Point té la seva seu a Barcelona i compta amb un equip format per més de 220 persones de moltes nacionalitats.

Des de la FIB volem que aquest Laboratori contribueixi a formar bons professionals en totes les plataformes mòbils, obri portes als nostres estudiants en la incorporació al mercat laboral,  i contribueixi a satisfer la demanda de professionals del sector de les aplicacions mòbils.

A l’àlbum, podeu veure un recull de les imatges.